امروز پانزده آذر ۱۳۸۸، سیزدهمین سالگرد درگذشت شاعر سینمای ایران، علی حاتمی است. از به یادماندنی ترین و شاعرانه ترین آثار علی حاتمی، فیلم زیبای «مادر» است که در سال ۱۳۶۸ عرضه شد. فیلمی با هنرمندی شاخص ترین چهره های بازیگری آن روزها و سرشار از سکانسها و جملات نغزی که نویسنده و کارگردان بزرگ ما از زبان بازیگرانش بیان می کرد.
خلاصه ی داستان چنین است که پیرزنی که در آسایشگاه سالمندان زندگی می کند، وقتی احساس می کند به روزهای پایانی عمرش نزدیک می شود، به فرزندانش خبر می دهد که می خواهد آنها را ببیند. فرزندانی که دست روزگار هر یک را به سویی فرستاده است، درخواست مادر را اجابت می کنند. این میهمانی کوتاه بهانه ای می شود تا با سرگذشت هر یک از اعضای خانواده آشنا شویم.

این فیلم فوق العاده را می توانید از طریق پیوندهای زیر تماشا کنید. برای آپلود کردن فیلم به یوتیوب مجبور بودم آن را به تکه های زیر ده دقیقه تقسیم کنم که این کار فیلم را به ۱۲ قسمت هشت تا ده دقیقه ای تبدیل کرد. پیوند دانلود هر تکه نیز آمده است.

آهنگ زیبای این فیلم اثر ارسلان کامکار است. تیتراژ آغازین و پایانی این فیلم را بشنوید یا دریافت کنید:

[audio: http://tarabestan.com/files/music/others/madar1.mp3]

دانلود موسیقی آغاز فیلم مادردانلود موسیقی آغاز فیلم مادر

[audio: http://tarabestan.com/files/music/others/madar2.mp3]

دانلود موسیقی پایان فیلم مادردانلود موسیقی پایان فیلم مادر

برای تماشای قطعات این فیلم به طور پیوسته می توانید از طریق کانال تردید در یوتیوب و از پلی لیست زیر گزینه ی تماشای فیلم مادر را انتخاب کنید:
تماشای فیلم مادر

قسمت ۱ (دانلود)

قسمت ۲ (دانلود)

قسمت ۳ (دانلود)

قسمت ۴ (دانلود)

قسمت ۵ (دانلود)

قسمت ۶ (دانلود)

قسمت ۷ (دانلود)

قسمت ۸ (دانلود)

قسمت ۹ (دانلود)

قسمت ۱۰ (دانلود)

قسمت ۱۱ (دانلود)

قسمت ۱۲ (دانلود)